blashbob

What to do

Publicerad 2012-05-02 17:43:43 i Life style,

Om dig/allmänt

Hur gammal är du? -  19 om en månad!
Hur lång är du? -  170 drygt
Har du några piercingar/tatueringar? 4 piercingar, två töj. Snart tattoooo
Vilken skola går du på? -  Ingen, jag jobbar
Vad vill du bli när du blir äldre? - Ekonomiskt oberoende
Är du singel? -  Nech !
Har du syskon? - Ja, 4 st
Vart bor du? -  Karlskuuga
Är du nöjd med dig själv? - Ibland
Vad tror du andra får för intryck av dig? -  Oj. Jag vet inte, nått bra hoppas jag?
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Blodpudding
Din naturliga hårfärg? -
Blond


Senaste
Som ringde dig? -  Sophie
Som smsa dig? -  Sandra
Som du smsa? -  Sandra
Som du kramade? -  Jonas
Som du kysste? - Jonas
Som du slog? - Jonas.. hahaha
Som slog dig? - Jonas!
Som du dela dricka med? -
Jonas


Kärlek

Har du pojkvän? - Jajamän
Hur många gånger har du varit kär? - Två gånger
Har du blivit dumpad? - Nej
Har du dumpat någon? - Ja
Är du romantisk? - Vet inte.. haha
Kärlek vs sex? -  Kärlek
Ditt längsta förhållande? - 1½ år
Vad faller du för hos killar? - Utseendet och charmen
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja det tror jag

Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - "Du är det bästa som har hänt mig"


Använder du
Deodorant? - Alltid
Parfym? - yes
Kjolar? - Aldrig
Klänningar? - Sällan
Hoodtröjor? -  Sällan
Hårmousse? - Aldrig
Hårspray? - Ibland
Klackskor? - Ja
Body spray? - Nech
Rouge? - Sällan
Foundation? - ja
Ringar? - Ja
Mössa? - Aldrig
Hårband? - Väldigt ofta
Nagellack? - Typ alltid när jag har långa naglar.


Sanning
Har du druckit så mycket att du spytt? - Alldeles för många gånger. huhhh
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Ja

Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Jo tack.
Har du strulat med en främling? - jajo typ?
Ljuger du ofta för dina vänner? - Sällan
Har du tagit en väns pojkvän? - Nej
Har du hotat någon? - Haha....ja
Har du mobbat någon? - Nej. Mobbning är bland det värsta jag vet.


Vem
Är din bästavän? - Lovisa och Fredrik
Saknar du? -  Pappa
Vill du träffa just nu? - Benjo haha
Stör du dig på? - HMMM.. En viss person. blä usch fy
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Robin.
Vem puffade dig senaste på facebook? - Daniel
Vem skrev du senaste med på msn? -
Har inte varit inne på msn på flera år så jag har faktiskt ingen aning
Vem kommer du träffa imorgon? - Folk på jobbet
Vem har du inte träffat på länge? - Sophie, Lovisa, Sofia

Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Mina syskon eller Jonas
Festar mest av dina vänner? - Oj.. öh.. alla festar nog lika mycket. haha
Är snyggast i klassen? -  Har ingen klass
Skulle du vilja se ut som? - En blandning av Taylor Momsen, Megan Fox och Lauren Conrad


Ja/Nej
Är du helsvensk? - Ja
Är du glad just nu? - Nja, sista lediga dagen idag jöö
Har du en hund? - Tyvärr inte
Har du en katt? - Ja
Har du varit utomlands nångång? - Ja
Är du blyg? - Ibland
Ska du ta körkort? - Håller på
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Självklart

Har du en egen dator? -  ja
Är dina föräldrar skilda? - Ja
Mår du bra just nu? - Yes I do!


lm

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-05-02 22:29:19

Åh min fisa, du är Min bästa vän :'D <3

Vi måste ses nån dag! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela