blashbob

Soft up

Publicerad 2012-05-18 18:43:09 i Life style,

lm





Skulle vara helt awesome om jag vann dom här, då det är skonsamt för mina knän. Får ju alltid så fruktansvärt om i mina knäskålar, speciellt i den högra när jag rider. Ibland har jag till och med fått hoppa av och skritta av hästen för att det gjort så ont. Dom är ju inte så stumma som andra stigbyglar är då dom inte sitter fast där uppe. Tyvärr är dom rätt dyra och det är inget jag har råd med tyvärr, så man kan ju hoppas att jag vinner!

Klicka HÄR eller på bilden för att komma till inlägget!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-23 12:18:49

om du får ont i knäna så vill jag tipsa om dessa!

http://www.skarahastsport.se/produkt.asp?id=88

har ett par och det är en luftkudde som gör att det sviktar när man trampar i stigbygeln! bra för knän och leder+hästens rygg :)

har ett par soft up också, men om du lätt får ont i knät så rekommenderar jag verkligen dessa, inte lika dyra heller :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela