blashbob

Krav på häst

Publicerad 2012-05-24 12:54:40 i Life style,

  • Inte äldre än 12
  • Minst 160 hög (helst, men inget måste)
  • Ska gilla att hoppa, helst vara hopphäst, men inget måste.
  • Ska kunna låna på foder i minst 1 år.
  • Inget varmblod/kallblod
  • Seriösa ägare.

Här är en lite mindre krav lista jag har. Varför jag skrev "inget varmblod/kallblod" är för att jag vill kunna satsa på min ridning, tyvärr så blir ridningen begränsad när man har ett varmblod eller ett kallblod. Så det är inget elakt menat. Jag har ägt ett varmblod, och jag vet vad det innebär. De är otroligt underbara individer och kan gå långt, men jag vill längre än långt.

 

Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2012-05-24 19:54:03

Häftigt schabrak och huva på headern! :D Älskar rosa, haha...



Var har du köpt det?

Postat av: Melina

Publicerad 2012-05-27 23:10:59

Gud så fin bild! :D

Postat av: elina

Publicerad 2012-05-28 10:40:06

vilken snygging!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela