blashbob

Juni månad

Publicerad 2012-05-24 12:07:16 i Life style,

Idag känner jag att ingenting kommer bli gjort.
Jag vaknade vid 9 och var jätte irriterad på Jonas granne för att jag vaknade av hennes Facebook chatt, sen visade det sig att det visst var Sandra som hade skrivit till mig på facebook och mitt ljud var på högsta volym haha. Så det kan gå, nu sitter jag i alla fall här och ska snart fixa i ordning en matlåda och plugga lite körkort.

Det är väldigt mycket saker som händer inom en månad.
3 Juni - Jag fyller 19.
8 Juni - Teoriprov i Säffle
12 Juni - Körprov i Säffle
22 Juni - Midsommar (eller vad det nu är för datum)

Ska verkligen satsa stenhårt på körkoret nu, ska läsa boken så ofta jag kan och köra bil och verkligen koncentrera mig på att köra och inte bara slarva som jag brukar haha.

Ska bli så himla skönt att få körkort, har ju bil och allting redo! :)


SOMMAR!

Kommentarer

Postat av: Sandra "PiiK" Storasyster

Publicerad 2012-05-24 12:24:35

det klarar du galant! tror på dig <3



älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela