blashbob

Från förr

Publicerad 2012-05-03 21:05:43 i Life style,

"Jag är rädd, för ensamheten, för mörkret, för ångesten som för varje dag och natt kryper i mig. Jag är rädd för att gråta, jag är rädd för att visa. Jag är rädd för allt.

jag vill vara lycklig.

jag vill vara någon
jag vill ha någon
Jag vill känna, något annat än smärta, ångest och sorg.
Jag vill känna lycka, närhet och för en gångskull känna sig uppskattad.

Jag vill bara fly från det här stället, jag vill inte vara kvar.

Jag är så trött på att ständigt gå runt med en klump i magen och alla tankar som finns inom mitt pannben.
Jag är så jävla trött på allt."


Ett urklipp från min "skriva av mig blogg" från några månader tillbaka.
Att läsa vart jag stod, och att veta vart jag står nu. Jag är så glad att jag tog mig ur det där.
Att känna att jag faktiskt mår bra och kunna säga utan att ljuga "jag är lycklig" känns så jävla bra.
Alla som tagit mig hit, hjälp mig dit jag är nu, min syster, min bror, Lovisa, Fredrik, Jonas och alla andra vänner som ställt upp när jag mått som sämst. Jag är så jävla glad att jag har er. Jag kan inte beskriva i ord över hur mycket ni betyder för mig.

Det är med ett leende på läpparna jag avslutar detta inlägg.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-05-04 07:49:07

Aaw gumma då, jag är så glad att jag har dig <3<3

Postat av: Sandra "PiiK"

Publicerad 2012-05-04 14:15:57

älskar dig älskade älskade lillayster!



(MIN TSHIRT!!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela