blashbob

Fina läsare

Publicerad 2012-05-24 12:30:12 i Life style,

Vill bara säga att ni som läser min blogg och ger så fina kommentarer ibland gör mig så glad. Speciellt dom två kommentarerna som var på inlägget "värdelös". Ni ger mig hopp och puschar mig i rätt riktning. Tack!

Jag vet att jag inte är den bästa på att varken uppdatera eller skriva intressanta eller roliga texter, men jag försöker så gott jag kan. Jag har ju gått utredning för dyslexi och jag har en liten grad av det, dock så hoppade jag av utredningen efter ett tag så jag vet bara att jag har en liten grad av det, inget som står på något papper eller så, men det blev massa krångel med utredningen så jag orkade inte fortsätta.
Så jag vet mycket väl att mina texter kan vara röriga och jobbiga att läsa. Men jag kämpar på! Ni får mer än gärna skriva en kommentar om vad ni vill läsa så kan jag försöka fixa ett sånt inlägg! :)



Sötaste Doris!
Redigeringen är jätte konstig då den är tagen från mitt Instagram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela