blashbob

Rubrik

Publicerad 2012-03-31 13:23:43 i Life style,

Jag
Namn - Karolina
Piercingar - två i läppen, septum, industrial
Tatueringar - Inga än!
Längd - 170
Skostorlek - 38
Hårfärg - Just nu har jag all möjliga färger i håret. Men ska bli blond.
Är du kär i någon - Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans - Nja nje, Har alltid älskat stockholm men karlskoga är helt okej.
Tänker du på självmord - nej
Tycker andra att du är attraktiv - Ja
Dricker du - Ja
Använder du droger - Nae
Vilket shampoo använder du -  Elvital nått typ
Vilken parfym använder du - Nån som luktar gott haha
Vad är du rädd för - ormar. fyyyyyamejen
Gillar du att tvätta - ...nej?



Din första:

Operation: ingen
Första piercingen: läppen
Första priset: typ när jag kom 3a på Spooky i dressyr haha
Första sporten du började med: ridning
Första husdjuret: hund
Första semestern: Grekland när jag va typ två kanske. Kommer inte ihåg något
Första konserten: Jaru, trazan o banarne/markoolio för jätte länge sen med martin och mamma

Just nu:

Äter du: inget, men är snorhungrig
Dricker du: inget
Ska du: Göra frukost
Lyssnar du på: Nån låt Jonas har på
Väntar du på: svar
Tittar du på: datorn
Har på du på dig: Mjukisar och stones tröja

Din framtid:

Barn: Ja nån gång självklart
Giftemål: Ja
Karriär: Ingen aning

Har du någonsin:

Kysst en främling: nej
Tappat bort glasögon/linser: ett antal gånger
Brutit ett ben: Ja
Rymt hemifrån: ja
Röntgats: ja
Gråtit när någon dött: ja
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: ja
Blivit arresterad: Om det räknas när polisen stoppade mig och tog mina cider, jag blev..arg och dom skrev en fin liten artikel i tidningen? så ja.

Tror du på:

Gud: Nej
Mirakel: hoppas mer än tror
Aliens: nej
Magi: Nej
Himlen: nej
Tomten: Men döööh självklart!
Änglar: nej



Senaste:

Film du hyrde: Oj länge sen. Kommer inte ihåg
Film du köpte: Köper aldrig filmer
Låten du lyssnade på: Nån låt
Låten du hade på hjärnan: En reklam låt som en viss SOFIA BERGSTRÖM gick runt och sjöng på.
personen du ringde: Jonas
program du tittade på: Vänner
person som du tänkte på: Sandra

Favorit
:
Mat: Har ingen favorit rätt
Låt: Just nu, California - Phantom planet
Sak att göra: Vara i stallet
Dryck: koskenkorva ;) sköja. Typ loka citron..mmm
Bil: någon stor maffig svart SUV. Range rover :))) pappaaaaa? :):)

Antal:

Gånger ditt hjärta brustit: En gång
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte. ett kanske
Personer från grundskolan du har kontakt med: En hel del!
Ärr du har på kroppen: en del

Senaste:

Tidning du läste: Hänt Bild
Personen du fick mail av: Pixmania..... kul
Personen du fick brev av: csn
Personen du fick sms av: Muuulin
Saken du köpte: Donken. heeeh

Övrigt:

Vad har du gjort idag: Duschat.
Var det kul: Kul och kul. ? men skönt kanske
Hur tidigt stiger du upp: mellan 10-11
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: Festa littöö kanskee
Är du seriös: När det behövs
Var har du ont: ryggen
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: ja :D
Håkan Hellström eller The Ark: Alltid håkan!
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Inte direkt
Är du glad nu: netural
Var du glad igår: Ja :)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja
Stockholm är: Wonderfuuuuuul
Kan du sjunga: Självklart, mina stämmor kan ingen neka till!
Mer värt än guld: kärlek
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA
Påsar: ja.. påsar?
Ska bli skoj: Att få häst igen. nångång
Ska inte bli skoj: Måndag
Sparar till: Inget speciellt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela