blashbob

whitetrash

Publicerad 2012-01-11 22:17:10 i Life style,

När jag kom hem från skolan idag satte jag och Sandra oss vid TV:n, hann inte titta länge innan ögonen började svika, men det är väl inte så konstigt eftersom jag inte sovit ordentligt på snart en vecka. Dom två senaste dygnen har varit värst, legat hela natten och försökt sova men har bara legat och vridit mig, jag har för mycket tankar. Jag ringde vc igår också om att jag fortfarande väntar på ett brev hem där jag kan få en tid för att göra en remiss som sen kan skickas vidare. Hon sa iallafall att brevet ska komma snart. Mycket väntetid, som vanligt alltså.

Jag ska nog lägga mig i sängen redan nu och dra på Life of Ryan eller någon annan serie att försöka somna till. Förhoppningsvis kanske jag får lite sömn inatt. Det är bara så frustrerande att jag kan vara så sjukt trött på dagarna och kunna somna på två sek (men vill inte somna för jag vill spara på tröttheten tills jag ska sova), men såfort jag ska lägga mig och sova på kvällen så är jag inte ett dugg trött, det är som att tröttheten är som bortblåst.

Jag behöver energi nu, för att orka, mina tankar och all äcklig ångest gör min kropp så utmattad att jag knappt orkar stå upp längre. Mataptit har jag inte heller för den delen. Vissa dagar kan jag gå utan att äta på hela dagen utan att ens känna spår av hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela