blashbob

viktminskning

Publicerad 2012-01-26 18:19:30 i Life style,

Jag har gått ner i vikt! Har faktiskt ätit som jag brukar, godis i mänger, lite mat då och då och donken med Homie ibland (läs varje dag) på skoldagarna haha så förstår inte riktigt hur jag gått ner i vikt.
Hur som hellst så jag bryr mig egentligen inte om jag går ner i vikt eller inte, det jag vill är att ha en fastare mage, bröst och lår vilket jag får av att träna.
Nu på senaste har det inte blivit så mycket träning då jag inte viljat gå till gymmet och det har varit alldeles för halt ute för att ha kunnat springa. Har kört lite sit-ups och armhävningar här hemma men mer än så har det inte blivit. Ska försöka komma igång att springa såfort det inte är så halt ute.

Jag funderar på att börja äta några tabletter som heter Glucosanol. Dom reducerar kolhydrater och kalorier till mer än hälften av det man stoppar i sig. Jag som fullkomligt älskar godis och onyttig mat, jag kommer inte ta dom för att gå ner i vikt, utan mer att hålla mig på vikten som jag är nu, och ev kanske gå ner något kilo då. Det kvittar egentligen så länge jag tränar :)


Beach 2012!!..ellerrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela