blashbob

When sun goes down

Publicerad 2012-01-23 10:48:33 i Life style,

Jag ber verkligen om ursäkt för kass update dom här senaste två dagarna.
Igår bloggade jag ingenting för jag varken hann eller orkade sitta vid datorn. Mådde som jag förtjänade och så fanns det ingen tid till att sitta vi datorn. Men jag klagar inte, ibland kan det vara skönt med en datorfri dag :)

Jag ska skriva lite inlägg under dagen samt plugga körkortsteori, vilket jag inte har pluggat på hela helgen så känner lite stress nu faktiskt. Men jag får ligga i lite extra nu några dagar så är jag ikapp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela