blashbob

trök mhiwih

Publicerad 2012-01-21 15:58:45 i Life style,

I brist på annat!
Mobbas inte ;)

1.Vilket är ditt mellannamn? ehm... Elisabeth......
2. Vilken tid gick du upp i morse? Runt halv 1
3. Är du i ett förhållande nu? Nej
4. När gick du och la dig igår ? La mig vid 9, prata med Sophie 10 och somnade halv 2 kanske
5. Vem är din bästavän ? Sophie, Lovisa och Sandra
6: Vem har snyggast stil ? Oj jag vet många med snygg stil.. Jag gillar de mesta faktiskt
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja.
8. Vem vet mest om dig? Min syster och min bror


9. Vad gör du på fredagskvällarna? festar, träffar nån eller sover höh
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Twilight och typ Titanic
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Who knows!
12. Har du någonsin druckit alkohol ? Öh nej. Varför skulle jag? :(
13. Har du testat droger? Beror väl på vad man tar som drog haha
14. Har du testat att röka? Ja
15. Snusar du? Nja, gjorde förut. Nu snusar jag bara ibland
16. Vem tänker du på nu? eeeen persoooon ;)
17. Hur mår du idag? Rätt bra, lite ont i halsen och frusen bara.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Beror på, mellan 1-4.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Troligen förberedde mig på en galen fest med syster haha!
20. Bästa minnet från sommaren? När vi åkte iväg på ett Meeting med Crulle i strängnäs :)
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige ? England
22. När var du där? Juli 2009
23. Är du rasist? Nä inte direkt. Men jag har lätt fördommar dock
24. Har du helt svenskt ursprung? Ja, äkta svensson ;)
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? Alltså. Kvittar, så länge dom är snygga haha! Men Mexikanska tjejer kan vara riktigt snygga!



27. Ser du fram emot någonting just nu? I sure do!
28. Sköter du skolan? Försöker.
29. Vad hade du för betyg förra terminen ? Gick inte i skolan förra terminen
30. Vad är det bästa du fått på ett prov ? VG
31. Vilket ämne var det? Engelska
32. Gillar du skolan ? helt ok!
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Räknas mitt och Sandras vackra stämmor i bilen som ett band?
34. Anser du dig vara intelligent? Haha.. ibland?. Min familj tycker dock inte det ;) hahahah
35. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja det har jag.
37. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv? Tiden med Crulle.
39. Har du haft sömnproblem? Jag har.
40. Hur ofta gråter du? Oj.. rätt ofta. Nej men, jag gråter när jag är glad, ledsen, arg, frustrerad? Så atteee haha
41. Vad gör du när du mår dåligt? Går och lägger mig oftast eller pratar med bästa vän<3
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt ? Sophie eller Sandra.



43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Haha gud nej.
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej och kommer aldrig att vara heller. Jag anser att man hellre gör slut isåfall
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja
48. Är du stolt över dig själv? Ibland
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Mina ögon och att jag kan göra saker bra om jag bara kämpar för det.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är VRÅL snygg. Nejrå, jag vet faktiskt inte.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Jadu, ingen aning! Vad tycker ni? ;)
52. har du syskon ? Ja snart ett fjärde!
53. Har du några talanger? Klart, i'm a talent guuurrrl!
54. Vilka hatar du? Jag hatar inte så många, men typ 3 st. Inga namn nämns

55. Har du flest tjej eller kill kompisar? Jag har flest killkompiar konstigt nog, mah bitchessss ;)
56. Vad är du beroende av? Hahahahaahhaahah, ägg macka! Jag äter minst 4 äggmackor om dagen. Helt sinnessjukt. Mamma, Micke, Martin och Sandra mobbar mig för det! hahaha
57. Tycker du om någon nu? Ja det gör jag :)
58. Vilka skulle du aldrig klara av att leva utan? Min familj.
59. Vad önskar du dig mest av allt i hela världen? En häst och ett jobb
60. Hur kommer du må imorgon? Troligtvis.. väldigt dåligt. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela