blashbob

tired of being tired

Publicerad 2012-01-12 07:11:15 i Life style,

Så..trött..
Jag trodde verkligen att jag skulle få sova inatt för att jag var så sjukt trött när jag skulle gå och lägga mig, men nej. Låg vaken till runt 3 och somnade där någon gång, men när jag väl hade somnat så vaknade jag hela tiden istället. Så irriterande.. Jag vill inte sova på dagen heller för då vänder jag på dygnet, men jag måste verkligen få sova snart.
Nu snart ska jag till skolan, ska sitta nere hos Britt i 1 timme sen har jag samhäll, sen har jag håltimme i drygt 3½ timme igen, underbart.

Snygg kropp, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela