blashbob

Tigerbalsam

Publicerad 2012-01-23 16:46:12 i Life style,

Har haft så ont i mina vader sen i lördags, det blir bara värre och värre, idag kan jag knappt ens gå i trappan här hemma för att det gör så ont? Uppenbarligen ska man inte dansa för mycket.. Tycker det dock är lite konstigt för det är ju inte första gången man dansar på en fest liksom och såhär har det aldrig blivit förr. Men aja jag rockade väl loss för mycket helt enkelt! ;)
Har precis smörjt in benen med tigerbalsam så får hoppas det blir lite bättre i alla fall. Tog en värktablett igår men den hjälpte inte.

Jag har också hört att tigerbalsam är bra för läpparna? Dom ska tydligen bli större (blodcirkulationen kommer igång) och jätte mjuka! Vet dock inte om jag vågar testa, tigerbalsam är ju inte direkt känt för att lukta gott haha!


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela