blashbob

Study

Publicerad 2012-01-11 14:51:32 i Life style,

Idag hade jag körlektion. Det gick bra och det var riktigt skönt att vara tvungen att tänka på annat och koncentrera sig på körningen. Jag tror min hjärna behövde det en stund. Men efteråt så kom det tillbaka som vanligt.

Satt i skolan på alla raster och pluggade körkorts teori. Gick rätt bra för en gångs skull, (de som känner mig vet att jag har skit svårt för teorin, och att plugga över huvudtaget.) så idag ska jag försöka göra massa instuderings frågor och delprov. Birger sa att om jag bara ger mig fan på och pluggar nu varje dag med hjälp av olika hjälpmedel så kommer jag klara det galant och kan boka både teori prov och körprov ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela