blashbob

Sova..

Publicerad 2012-01-11 01:04:32 i Life style,

Usch borde sova.
Men har näst intill fått skräck för att sova nu mera.
Dels därför jag har lyckats vända på dygnet så mycket.
Vill inte ligga där ensam och tänka, försöker stänga av tankarna, men det går inte.

Måste upp tidigt imorn för att ha körlektion. Min körskolelärare som var den bästa ever har slutat så det känns ju inte så där jätte kul..
Får väl se hur det går, ska försöka klara igenom en skoldag också, har bara två lektioner, men det är två långa lektioner. Börjar 11 så kommer få sitta i skolan i en timme då körlektionen slutar 10.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-01-11 01:12:54

Jag hoppas att allt det jobbiga blir bättre snart. Huuugz!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela