blashbob

Sleepy head

Publicerad 2012-01-19 14:07:39 i Life style,

Är något så galet trött, vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken hela dagen.. Vill hellst inte sova på dagen för då kommer jag ha ännu svårare att somna ikväll.
Men jag har inget att göra, har pluggat massa körkortsteori och bakat, städat och läst alla bloggar så nu finns det ingenting kvar att göra? Gå ut och gå/springa kan jag inte för det är snorhalt ute.
Det kommer sluta med att jag går och lägger mig iallafall i brist på annat att göra haha! (Tråkigt dock att sova själv..)

aaaaahahah typ jag.

Kommentarer

Postat av: Merima^^

Publicerad 2012-01-19 17:08:39

fin blogg! :)

kram!

Postat av: Merima^^

Publicerad 2012-01-19 17:08:40

fin blogg! :)

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela