blashbob

Ska slå sönder bilen och alla trafikanter

Publicerad 2012-01-17 23:32:36 i Life style,

Har precis kommit hem efter en helvetesfärd från Säffle. Nästan blivit påkörd, intryckt i vägräcket och tutad på. Ja men vad FAN ska vi göra när vi bara kan köra i 60 knappt ens det? Hade varningsblinkers på också så dom fattar ju att nått är fel. Tror dom att bilen kan flyga eller? Finns inte så mycket att göra åt det när det bara finns ett körfält. Suck. Hur som hellst så är det typ drivaxeln som är sönder. Började redan på vägen dit när vi var i grums. Skakade som jag vet inte vad, jätte läskigt. Blev ju så när vi åkte till sthlm med Crulle också, när vi kom till strängnäs så kunde vi inte gasa över 70 för då började det skaka som inihelvete, inte så jätte kul med en transport med en häst i där bak.. Sen när vi åkte hem kunde vi iallafall köra i 75-80 och efter det har det inte varit något mer. Tills nu.. skitbil.

När vi var påväg hem lite innan khamn så började det gnissla också till och från!? Kul. Vi var inte sådär jätte rädda, nej inget alls. verkligen inte. Trodde bilen skulle gå av på mitten.
Värst var det dock när det kommer en fet lastbil med släp som kör upp i arslet på oss och sen kör om när det blir tvåfiligt, men ändå kör på vårat körfält så vi nästan blir intryckta i vägräcket? Hjärtat satt i halsgropen kan jag säga.

Jag hatar vägtrafikanter!!!! Och Renault.
Köp aldrig Renault!

arrgghh.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-01-18 21:04:46

Renault suger verkligen. Allt bara går sönder, usch...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela