blashbob

Shoreline

Publicerad 2012-01-13 08:00:30 i Life style,

Hopp, ännu en skoldag att pinas igenom. Men först körlektion! Hade mer än gärna avbokat och sovit en extra timme.. Hade svårt att somna inatt igen men tillslut somnade jag och fick sova ett par timmar iallafall. Dock drömde jag en jätte jobbig dröm så vaknade med världens ångest i magen, usch..
Jag önskar att jag kunde få sova ut på riktigt nån gång, utan drömmar, utan att ligga och vrida sig i sängen, och utan att vakna flera gånger under en natt. Utan bara somna och få sova hela natten.
Men nu ska jag sluta klaga och gå och borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela