blashbob

otursdag

Publicerad 2012-01-26 13:51:29 i Life style,

Seriously... Otursdag nummer 1 idag. Trött jag blir!!!
1. Börjar med att jag drar mig som satan påväg till bussen, gör bokstavligen en vurpa i luften. Typ aj.
2. Påväg från transcom tappar jag mobilen i snön och det flyger mobildelar över allt.
3. När jag sitter på bussen påväg hem från skolan kommer jag på att jag glömt väskan, JO precis, VÄSKAN!? Där jag har ALLT, smink, ppiller, plattång, körkortsgrejer, deo, ja allt helt ärligt. Jävla piss skit!!
4. När jag går in på konsum och ska handla en simpel grej som en burkcola för ynka 10 kr så fuckar deras kortgrej upp sig så att vi får byta kassa fram och tillbaka typ 4 gånger, tillslut funkar det.
5. Påväg hem från konsum så drar jag mig IGEN!?
6. Jag har troligtvis fått urinvägsinfektion för typ 38973894 gången på de senaste typ 3 månaderna. Vintern är helt enkelt inte gjord för min kropp.

Just nu känns det som att denna dagen inte riktigt var gjord för mig. Haha ja herregud. Får skramla ihop lite smink och se vad jag hittar och så får vi väl hoppas på att denna dagen kan sluta på bästa sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela