blashbob

ögoninfektion?

Publicerad 2012-01-19 11:16:24 i Life style,

Sitter här och har precis kommit hem. Var påväg till skolan men fick i praktiskt taget vända på en gång och ta bussen hem istället för mitt öga har blivit värre under natten. Kunde knappt somna igår och jag vaknade flera gånger under natten, endast pga ögat! Så irriterande.. Svider, rinner och gör skitont.
Blev såhär i somras vet jag och då gick det över efter 3-4 dagar. Jag får egentligen inte ha i linser eller sminka mig när det är såhär, men jag vägrar gå ut utanför dörren utan smink! Glasögonen är inte en hit dom heller..
Nu är jag bitter! :(

Ska försöka plugga körkortsteori och baka kladdkaka som jag kan sitta och tröstäta. Haha!


Jätte gammal bild på mig med gyser, uuuuuuusch

Kommentarer

Postat av: Dennis

Publicerad 2012-01-19 11:29:15

Fy så jobbigt :/



Du passade dock i glasögon! Snyggt!

Postat av: jossan

Publicerad 2012-01-19 23:52:08

Finis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela