blashbob

Nyårs lista som alla andra redan gjort

Publicerad 2012-01-03 23:57:16 i Life style,

Ja jag kan ju inte vara sämre än alla andra och göra denna lista.
Känner mig tvungen, heeh

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Åh.. ja herregud. Druckigt alldeles för mycket och gått bakis till skolan ett antal gånger, inget jag rekommenderar.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Ja :)

4. Dog någon som stog dig nära?
Nej tack gode gud.

5. Vilka länder besökte du?

Skåne? haha nejdå, var faktiskt aldrig utomlands

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha mer av 2012?
Alla goa hemma fester hos bror.

7. Vilket minne från 2011 kommer du alltid komma ihåg?
- När jag åkte hem från sthlm efter att ha lämnat Crulle. Värsta resan jag någonsin varit med om.
- Veckan då jag och Sandra hade hand om huset, herregud vilken jävla vecka. Förändrade mitt liv helt klart. Har nog aldrig haft så kul förut helt ärligt.
- När jag och Crulle hoppade en oxer på 1.10, den känslan var oslagbar..
- När vi lämnade bort Freke.

8. Vilken var din största framgång 2011?
Crulle. Allt kämpade med både dressyren och hoppningen gav resultat.

9. Största misstaget 2011?
Oj.. Jag har faktiskt gjort rätt många misstag under 2011, men det har alltid löst sig så inget jag direkt lider över nu.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2011?
Ja, urinvägsinfektion typ 10 ggr om inte mer, njurproblem, magkatarr m.m

11. Årets bästa köp?
Min dressyr sadel helt klart.

12. Vad Spenderade du mest pengar på?
Min dressyrsadel hehe, och alkohol..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hoppträningen jag hade för Annie när jag och Crulle slog vårat rekord. Då var jag som gladast.

14. Vilka låtar kommer du alltid minnas som sommaren 2011?
HAHA, just nu typ Rihanna-only girl in the world (syster fattar) och Sounds of a playgrounds fading med In flames, känslan att höra första låten, för första gången på nya skivan. Rysningar.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr?
Helt klart mycket gladare.
Och den anledningen är nog för att min älskade syster flyttade hit och jag bröt upp med K vilket gjorde att jag slapp allt som hänt och kunde starta om.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Brytt mig mer om mig själv och mina känslor.

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Skitit i skolan. Brytt mig för mycket om fel personer.

18. Hur tillbringade du julen?
På bästa sätt med familjen på dagen och sen på kvällen på nightsift med fantastiska människor.

19. Blev du kär i år?
Ja det blev jag.

20. Årets favoritprogram?
Solsidan och One tree hill

21. Bästa boken du läst?
Läste bara en bok i år, pojken som kallades det. Grym bok, hemsk dock.

22. Största musikaliska upptäckten?
Måååånga.

23. Jobbigaste 2011?
När jag och mamma lämnade Crulle i stockholm.

24. Något du önskade och fick när du fyllde år?
Pengar, men In flames biljetten på julafton var inte så dum den heller!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ett jobb.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Jag förfestade hos bästaste Simon för att sen dra vidare till Nightshift. Sen åka bakis som ett as på släktträff och nästan spy ner hela bilen påvägen dit. Lyckades dock hålla mig. Men det var nääära.

27. Finns det något som skulle kunnat göra 2011 lite bättre?
Absolut. Men det är bara att blicka framåt och satsa på 2012!

28. Hur skulle du beskriva din stil 2011?

Lite allt möjligt. Min egna stil helt enkelt?

29. Vad fick dig att må bra?
Min underbara familj, vänner och Crulle.

30. Vem saknade du?
Pappa, Crulle, Freke

31. De bästa människorna du träffat?
Har träffat många bra människor! Men de jag är gladast att jag träffat och lärt känna är nog Fredrik och Johnathan skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela