blashbob

Natti

Publicerad 2012-01-12 21:06:59 i Life style,

Nu går jag och lägger mig, orkar inte vara vaken längre. Vill bara att det ska bli helg.. Orkar verkligen inte med skolan just nu. Men måste sköta den nu för att få tillbaka mitt studiebidrag. Wäh.
Slår på tusenbröder att somna till. Länge sen jag såg den serien! Och på något konstigt sätt påminner tusenbröder lite om Broder Daniel? Vet inte varför men jag förknippar serien med att det ska vara BD låtar i den för att det skulle vara "passande"? öhhhhhh

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2012-01-12 22:33:10

svar: Åh tack så jättemycket fina du!! Vad glad jag blir :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela