blashbob

My day

Publicerad 2012-01-27 21:46:27 i Life style,

Min dag har varit massa bra!
Började morgonen med en äggmacka (haha) och sen har jag bara myst hela dagen framför TV:n med Jonas :) Mycket bra! Sen frågade bästa Lovisa om jag ville följa med till stallet och hjälpa henne med kvällsfodringen, vilket jag självklart ville :D Länge sen jag var i stallet nu. Känns så tomt, min vardag som förut bara bestod av hästar liksom.
Stallet gick hur som hellst bra, Joyan fick springa av sig lite i ridhuset och hon busade som bara den haha! Söti. I boxen Crulle stod i förut har nu en ny häst flyttat till. Kändes jätte konstigt att se en annan häst i hennes box.

Hur som hellst, nu sitter jag här och inte gör så mycket. Ska plugga lite teori tror jag sen kolla på en film och sova. Första natten utan en varm och mysig kropp brevid en, får väl se hur det går. Har sjukt ont i huvudet också, kom helt plötsligt. Får gå upp och halsa i mig några liter vatten så kanske det blir bättre haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela