blashbob

Mobilblogg

Publicerad 2012-01-20 09:41:38 i Life style,

Hade bloggat via mobilen igår natt flera gånger, men inget av inläggen verkar ha kommit upp? suck! Aja nu sitter jag iallafall i skolan och pluggar samhäll, demokrati = suger. Har prov i eftermiddag så jag gick upp två timmar tidigare och åkte till skolan, (ja mamma, det är faktiskt sant). Jag fixade t.o.m håret och åt frukost!? hallå vad händer med mig? Jag som är världens mest morgontrötta människa som brukar försova mig trots att jag börjar kl 11 på förmiddagen och som brukar gå upp 15 min innan bussen går, är nu i skolan TVÅ timmar tidigare!?
oh my gooood. ;)

Har sovit typ en timme inatt, knappt. Hade jätte svårt att somna. Låg bara och vred och vände mig som en galning. När klockan började visa 04.30 så gick jag upp en sväng och målade naglarna och fixade lite, vid 05 försökte jag sova igen, utan resultat.
Slumrade till lite grann nån gång runt 6 men vaknade sen halv 7 av att klockan ringde. Underbart! Men konstigt nog är jag inte jätte trött, sov ju ändå mellan 3 och 8 på dagen så har ju inte direkt sömnbrist.

BFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela