blashbob

magkatarr äckel

Publicerad 2012-01-27 23:03:23 i Life style,

Åh jag har sån fruktansvärd magkatarr just nu. Kände av det igår kväll men sen slutade det. Men nu känner jag av det igen, värre än värst dock. Sitter typ dubbelvikt i soffan när jag skriver det här. Ska gå upp och ta några tabletter omeprazol och hoppas på att det värsta går över..

JAG HATAR MAGKATARR!
Hade det typ hela förra vintern (dock så får jag skylla mig själv eftersom jag drack rätt mycket alkohol i vintras eheeeh). Så jävla jobbigt och vissa dagar kan man stå ut med det, men samtidigt så kan man ligga dubbelvikt i sängen och nästan grina för att det gör så jäääävla ont nästa dag.

faaaan :(


Bjuder på en gammal bild på mig med bäääämbi.

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2012-01-29 10:45:11

hej gums, vet ett fux sto med bläs (dressyr o hopp) halvblod tror ja? väldigt tjusig lätt typ. som ska ut på foder, kommer fr åtorp. Människorna som har henne e bekanta till mig. tänkte eftersom de kan vara svårt att få ihop pengar till att köpa en kan foder vara en bra början ;) jag vet inte så mkt mer om hästen, var 6 år sedan vi stod i samma stall, bara en tanke. om ev intresse kan jag föra vidare. kram

Postat av: olivia

Publicerad 2012-01-29 15:40:53

Va gärna med i min veckans blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela