blashbob

Iphone vs htc

Publicerad 2012-01-23 11:38:12 i Life style,

Skrivet 22/1
åh jag har världens beslutsångest.
Ska ju beställa ny mobil nu då min har gått sönder, men vet inte om jag ska ha en Iphone 4S eller en HTC Sensation XL.
Har jämnfört dom och båda har både bra och dåliga saker som jämnar ut sig över varandra haha. Jobbiiiiigt :(

Skrivet 24/1

Men nu vet jag inte ens om jag vill ha någon utav dom längre haha, hatar att köpa mobiler, jag vet aldrig vad jag vill ha!

Skrivet 25/1
Det lutar nog mest åt HTC:n faktiktiskt om jag ska vara ärlig. Iphone känns så tråkig, man kan ju knappt ens ha en bakrundbild och kameran suger i stortsett + att HTC:n är mycket snyggare! Tyvärr finns det ingen blogg app för android :(

Har jag beslutsångest eller? Skrev datum för varje gång jag uppdaterade inlägget, haha! Så kan det gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela