blashbob

I can only dream right now

Publicerad 2012-01-18 21:23:54 i Life style,

Sitter och suktar efter en bil och dregglar över massor av fina hästar. Helt sinnes vad abstinens jag börjar få nu efter hästar.. Om någon söker hjälp/medryttare i karlskoga/degerfors så hör mer än gärna av er :)

Hur som hellst så idag är det lite trögt på blogg-fronten.. Har fått problem med högra ögat igen så vissa stunder kan jag inte ens titta. Svider och rinner och gör ont. Brukar komma och gå ibland och det blir bara värre om jag tar ut linserna konstigt nog. Tror det kan bero på sminket, mina ögon är nämnligen inte så jätte förtjust i smink tyvärr. Jag ser ut som ett monster utan ;)


Hej jag heter karolina och jag vill ha en naken misse, HUR söt är inte denna!?!?
Vet exakt vad den skulle heta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela