blashbob

Hjärtat

Publicerad 2012-01-10 23:09:38 i Hästar,

Det är nu, nu som jag behöver dig.
Min fina älskade prinsessa. Du hjälpte mig alltid på bättre humör med dina tokigheter..

När jag och M gjorde slut stod jag i din hage och lät tårarna forsa i din päls, du bara stod där och och buffade på mig och la huvudet på min axel som du brukade göra när du ville mysa eller få mig på bättre humör.. Eller när du jämt skulle dreggla ut all din mat i mitt hår och över hela mig och stod där och såg helt oskyldig ut.

Jag önskar att jag kunde få åka ut till dig nu och stå och krama dig i evigheter..

Kommentarer

Postat av: Linnea Granström- Ebbas mamma ♥

Publicerad 2012-01-11 09:08:45

Tack snälla du :)

Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-12 02:48:04

Du gjorde inte slut, tvärtom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela