blashbob

heartbeat

Publicerad 2012-01-04 02:02:52 i Hästar,

För ungefär en månad sen hittade jag en häst på annons som jag verkligen fastnade för. Hon hade allt, färgen, åldern, stamtavlan, höjden, allt. Problemhäst (slänger typ av sina ryttare).  Jag som älskar sånt där, problemhästar, något att kämpa med.

Hon var "billig" kostade ca 25.000. Annonsen är dock borta, men jag vet att hon inte är såld. Jag får panik av att veta att min drömhäst finns därute, men jag kan inte köpa henne. På grund av ett jävla jobb. Ni anar inte hur frustrerande det är. Jag kan inte sluta tänka på henne.. Så sjukt jobbigt så ni anar inte.

vill.ha.nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela