blashbob

Header

Publicerad 2012-01-20 00:09:25 i Life style,

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Tusenbröder (tycker dock sängen är alldeles för tom och ensam just nu!). Imorgon ska jag försöka göra en ny header, för den jag har nu är så himla ful hahaha. har dock knappt några bilder så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med headern. Men det löser sig nog :)

I helgen blir det fest hos David och på söndag ska vi ha middag med mormor och mammas kompis som kommer från säffle, kul att sitta bakis då när man har folk som tjatar hål i huvudet på en ;) Mormor är nämnligen expert på att tjata. Men jag älskar henne ändå!

Jag får hoppas att mitt öga blir bra snart, jag tänker absolut inte gå med glasögon länge till. Jag får skylla mig själv att det har blivit såhär dock. Får egentligen inte sova med linser, och de enda gångerna jag tar ur mina liser är när jag ska byta till nya (har månads linser). Nu är det tredje gången på ett år det blir såhär så man tycker ju att jag borde ha lärt mig, men inte då! haha pucko. Senaste gången var i somras när jag var på träningsläger för Sofie med Crulle, fick gå med solglasögon hela tiden för att det skulle lindra smärtan lite.
Men för att göra det positiva i grejen så känns det redan en aning bättre efter en dag med lins- och sminkfria ögon. Så får hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela