blashbob

Grenade

Publicerad 2012-01-20 19:12:51 i Life style,

Jahaaaaa.... Nu då?
Sova?
Har så sjukt jävla tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill gå ut och gå men det är snorhalt + kolsvart ute. Hitta på något med någon vore ju inte fel det heller, men alla ska ju festa idag och jag har inte råd med tvådagars fylla pank som jag är .s.t.ö.r.a.n.d.e.
Sitter och taggar lite musik inför imorgon och funderar på att gå och lägga mig eftersom inget annat verkar hända. Kul att lägga sig innan 8 på en fredags kväll! :)......


Men HEJ smal!?
2008.


Kommentarer

Postat av: Ida - legen, wait for it...dary

Publicerad 2012-01-20 19:47:30

Jag kör igång med helgens blogg igen. Bildlänk i menyn hela helgen samt att bli presenterad i ett inlägg är det som står på spel nu också. Lycka till! :)

http://sugproppsida.blogg.se/2012/january/nu-kor-vi-igang-igen.html#comment

Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Publicerad 2012-01-20 21:52:57

Hej! Nu kör jag igång en tävling på min blogg, helgens bloggtips heter den & på söndag väljer jag ut hela FEM vinnare. Så ta chansen du också att bli länkad inför mina 1000-2000 besökare! :)



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/january/helgens-bloggtips-andra-kommentarer-hanvisa.html#comment

Postat av: matilda :)

Publicerad 2012-01-21 12:12:48

fin häst! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela