blashbob

Fuckmashine

Publicerad 2012-01-13 16:54:54 i Life style,

Idag på körlektionen gick det skit dåligt, var nära på att krocka två gånger och kollade jätte dåligt i speglarna så B fick tjata på mig jätte mycket och tillslut hotade han med att halshugga mig om jag inte skärpte mig haha.
Men sen så diskuterade vi när jag ska ha uppkörning och prov och vi kom fram till att jag ska boka tid för det om 4 veckor :) Han har semester i tre veckor nästa vecka så därför får jag vänta ett tag då jag vill kunna gå igenom allt med B innan jag fixar uppkörningen och provet. Hade han inte haft semester så skulle jag bokat det om bara två veckor, men det gör inget att det blir två extra veckor för då har jag extra tid på att plugga och köra lite hemma.


Såhär kommer mitt körkort se ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela