blashbob

fantasi brist

Publicerad 2012-01-19 21:02:50 i Life style,

Oj herregud.. Gick och la mig vid halv tre och vaknade kl 8. Nu kommer jag aldrig somna ikväll! Har fått ont i huvudet nu också, vet inte om det är pga sömnen eller glasögonen. Hur som hellst, nu sitter jag och läser lite skönhets bloggar och jag blir sjukt sugen på att ställa mig och sminka mig samt klicka hem lite nya paletter och borstar! Meeen fattig som jag är med ögoninfektion så kan jag inte göra något utav det :( Surt!

Jag har lite brist på saker att skriva om så skicka gärna iväg en kommentar om vad ni vill läsa om så ska jag
fixa lite inlägg! :)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-01-19 21:38:25

SV; tacktack! Vad ska du göra i helgen då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela