blashbob

fail bilder

Publicerad 2012-01-12 20:23:03 i Life style,

Haha tänkte gå igenom datorn och lägga upp lite fail bilder på allt möjligt. Enjoy!


Hahaha, det är bara Crulle som lyckas med detta! Hindret ligger på runt 90-95 och hon rev det inte ;) Ändå ser ni att ena hinderstödet lutar! Skillz!!


Sur hästen som jagar bort stackars Pi på ihopsläppet. Efter drygt två veckor fick vi separera dom då Crulle var jätte elak mot Pi, jagade bort henne från de andra och från maten, sparkade mot henne och var helt sinnes sur, men efter några månader fick vi hag problem och testade att släppa ihop dom igen och efter det så var dom som klistermärken på varandra :)


En bild som skulle bli en fin syskonbild blev istället...öh det här?


Hahaha, ja vad säger man? you gotta löv mah brotha


Var inte meningen att detta skulle komma på bild, utan när jag och Crulle posade för Lovisa som stod med kameran så såg jag inte Lovisa när jag låg över Crulles hals pga hennes enorma öron så skulle skämta med Lovisa och kolla upp lite fult, hahaha.


Haha jaa, såhär gör Crulle alltid när hon bryter av från galopp, jag och Sophie brukar säga att hon heilar haha så fult! Ser lite ut som en misslyckad travökning. (Min tränare som rider på bilden)

 


Stackars Johan blev anfallen av pennor.
Meeen så gåre när man däckar ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-12 20:40:08

Min nya webbshop är öppen! :D

Vad tycker du? www.emelieraey.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-14 22:20:16

kommer Pi från linköping? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela