blashbob

chaos

Publicerad 2012-01-25 10:14:44 i Life style,

Hej på er, har verkligen ingen blogg motivation just nu. Känner mig otroligt stressad med körkortet.. Känns som att jag pluggar men ändå står stilla.
Ska snart dra till skolan, börjar 11 idag vilket jag behövde idag för jag har sovit så otroligt dåligt inatt. Har vaknat huuuuur många gånger som hellst inatt av ingenting? Och så har jag drömt massa skit så när jag väl har sovit så har jag sovit jätte dåligt.. Men aja så kan det väl vara ibland.
Idag ska jag till optikern också, har inga linser kvar, eller jag har ett par men dom måste bytas för dom skaver på ögat så jag har fått sår på hornhinnan nu på båda ögonen så får gå med glasögon, blää. Hatar verkligen dom. Känner mig så otroligt obekväm?
Imorgon ska jag på infomöte på ett jobb, sen fixa en intervju.  Jag hoppas verkligen att det blir något för jag vill få ihop lite pengar att spara till en häst som jag såsmåning om kanske kan köpa.
Skulle inte vara helt fel att flytta hemifrån heller, typ bo i en billig 1a. Men tror inte jag skulle må bra av att bo så litet faktiskt så mamma och Micke få nog stå ut med mig därhemma ett tag till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela