blashbob

bröl

Publicerad 2012-01-21 13:39:25 i Life style,

Jag har verkligen ingen blogg lust idag.
Sovit jätte dåligt inatt, drömde en dröm där en nära vän vart skjuten framför ögonen på mig och sen hände massa. Usch det var jätte jobbigt. Jag vaknade upp i panik och hyperventlierade, sen vågade jag knappt somna om igen. Men det tyckte inte min kropp var en bra ide och somnade i alla fall och så fortsatte drömmen. Usch! Jag hatar när man drömmer hemska saker.. Gör det jätte ofta, jobbigt!

Kommer nog upp nån mobilblogg under dagen, kanske ev. något mer inlägg. Vi får helt enkelt se om jag orkar skriva något. Just nu är motivationen inte på topp, ska gå och duscha och göra mig fucking vrål snygg sen ska jag åka iväg till David och festa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela