blashbob

Ansiktsboken

Publicerad 2012-01-18 21:45:25 i Life style,

Jag har bestämt mig för att hålla mitt konto avaktiverat ända tills jag fixar körkortet :) Har hållt mig borta från det nu i lite mer än två veckor och om allt går som planerna med körkortet så kommer det bli yttligare 3-4 veckor. Jag känner att facebook tar så mycket av ens tid (i alla fall för min del) så jag hinner aldrig plugga till körkort eller till något annat. Hur som hellst så tror jag att detta kommer bli skitbra! Har sökt jobb igen också, skulle vara guldvärt om jag fick det nu. Mitt liv skulle vara komplett då efter som jobb = pengar = köpa häst :D
Men jag vill inte ha för stora förhoppningar. Dock kan man ju alltid hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Kommentarer

Postat av: engell / ellen engardt

Publicerad 2012-01-18 21:57:30

Vill du bli länkad i min blogg? klicka på länken --> http://engell.blogg.se/2012/january/vilken-ar-snyggast.html#comment :)



Eller vill du vara med i dagens blogg? --> http://engell.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment :)

Postat av: anna

Publicerad 2012-01-18 22:56:05

facebook tar mycket tid, man bara klickar runt och inget händer :p haha..

Postat av: Mary

Publicerad 2012-01-18 22:57:57

Mmm, himmelskt är ordet! Nej, det går helt bra utan. Det är bara att ta bort om du inte gillar mynta eller inte har det hemma! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela