blashbob

äckel

Publicerad 2012-01-11 08:02:49 i Life style,

Låg i sängen och försökte sova i fucking jävla 5 timmar.
La mig strax efter 1, kl 6 låg jag fortfarande vaken, och mitt alarm stod på 6.35. KUL.

Jag hatar alla tankar, jag hatar mig själv, jag hatar skolan, jag vill inte gå dit. När sina egna kompisar inte ens vill vara i närheten av en för att man mår dåligt så känns det inte så jätte kul att gå runt i skolan själv. Jag sitter nere hos Britt all ledig tid jag har, och bara 10 minuters rasterna mellan lektionerna känns som en evighet av stirrande blickar.

jag vill må bra

jag vill att allt ska vara över
jag vill bli lycklig
jag vill bli omhållen om nätterna igen

Kommentarer

Postat av: Michelle

Publicerad 2012-01-11 13:54:06

åhh, tack ! Glad jag blir! :D

Tycker inte dina ögonbryn är så farliga? Jag själv hade urfula i 7:an men sedan lät jag bara dem växa ett bra tag och nu är det mkt bättre :)

Postat av: jessica

Publicerad 2012-01-11 21:36:52

tusen tusen tack för din kommentar, det värmer:)



massa peppkramar till dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela