blashbob

I dont know what to say

Publicerad 2012-02-10 22:36:20 i Life style,

Live positionen just nu!


Inte jätte bekvämt, börjar få ont i ryggen, men jag har varken ork eller lust att förflytta mig till något bekvämare. Förstår verkligen inte hur jag har lyckats hålla mig vaken, jag som höll på och dö den sista timmen på jobbet för att jag var så sjukt trött och sa till mig själv att jag skulle sova innan kl 8 ikväll för att jag skulle kunna vila ut, men så sitter jag här i alla fall, halv 11 och fortfarande inte har gått och lagt mig.
Får skylla mig själv när jag sover bort halva dagen imorgon. Måste egentligen till stan för att köpa lite vintersaker inför skidresan nästa helg. Men jag får se om jag ens hinner imorgon..  Ska försöka ut och springa/gå i 1-2 timmar imorgon och sen fixa lite annat, körkort bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela