blashbob

Beslutsångest

Publicerad 2012-02-13 19:06:23 i Life style,

Har sån sjuk beslutsångest.
Vet inte om jag ska köpa ny mobil eller inte (avbetalning).. Vill egentligen snåla rätt mycket med lönen så att jag har den månaden ut. Transcom lön är ju inget man direkt skryter om.
Jag ska räkna lite på hur mycket det kommer bli över efter jag har betalat allt som ska betalas osv så får vi se sen hur jag gör. Men känner att jag måste ha en ny mobil eftersom den jag har nu varken har ljud eller microfon som funkar. Känns lite riskabelt att ha en vibration som väcknings "signal" på morgonen när man ska till jobbet + att inte kunna ringa eller bli uppringd känns väldigt instängt ibland.
How ever, om jag nu ska ha en mobil vill jag inte ha en svindyr, men vill inte ha en dålig mobil heller, haha nej men gah blir galen på sånt här!


Bullan samma dag som vi fick hem henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela