blashbob

Shut up and drive

Publicerad 2012-04-22 12:58:49 i Life style,

Håller på att fixa körkortet igen. Satt ju och nötade varje dag förr men sen tappade jag det och nu har det legat på is i drygt 2 månader. Lite surt eftersom jag verkligen var igång förut, men aja. Ska försöka fixa körkortet nu innan Benjo kommer så att jag kan lätt ta mig till stallet.
Skulle vara så skönt att äntligen få slippa att tänka på körkortet, blir så stressad av bara tanken. Kör ju inte så mycket längre heller, men det är väl som att cykla, har man lärt sig en gång så tappar man det aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela