blashbob

Lista öuuuhöö

Publicerad 2012-04-26 16:10:52 i Life style,

Du heter: Karolina
Smeknamn: Karro, hårdningen
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Brukar inte lyssna på musik när jag är ledsen, men en låt som får mig att absolut bryta ihop är "Avril lavinge - goodbye" Som spelas i en video på Crulle och mig som Lovisa gjorde när hon såldes..



Beroende av:
Godis, ööhhhh
Vad tror folk om dig?
Jag vet inte, vill inte veta vad folk tror om mig. Men har hört en del rykten som gått om mig som inte varit så kul att höra.
Stämmer det?
Absolut inte.
Vad får du oftast komplimanger för?
Vänää.. Men jonas gillar min rumpa ;)
Hur imponerar man på dig?
Jadu, behövs inte så mycket.
Brukar du skratta för dig själv?
Hahah jaa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Jag saknar dig som fan" Från Sophie
Var bor du?
Karlskoga
Trivs du där?
Ja det gör jag, men skulle inte skada att flytta heller.
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
Hallå?
Vem ringde dig senast?:
Hemligr nr
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Jag sa till johnathan att befinna sig på ica maxi!
Antal timmar sömn inatt:
Vet inte, inte jätte många
Sov du ensam:
Nej!
Brukar du komma i tid:
Ja väldigt ofta
Hur känner du dig nu:
Uttråkad men glad
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter:
Huäää
Vad saknar du:
Hästar och stall
Hade du en bra kväll igår:
ja, åt godis och kollade på the hills och sjukade mig?
Favorit dryck på morgonen:
Mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Lägger mig runt 12-1 men somnar runt 3
Är du blyg?:
Ibland



Sysslar du med någon idrott:
Hästar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Vet inte riktigt!
Har du spytt offentligt:
Ja.........
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Runka, ha sex och kissa haha!
Är du nöjd med ditt liv:
Oftast
Är du bortskämd:
Näää
Vad gör du i morgon:
Jobbar och sen får vi väl se vad kvällen har att erbjuda
Vad är det värsta du vet?:
Lögner, otrohet och magsjuka
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja det har jag verkligen!
Vad är det finaste du fått?:
Crulle
En speciell dag du minns:
När Jessica kom och lämnade Crulle hos oss i karlskoga och hon blev min
Du samlar på:
Smink penslar
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Sandra eller ingen
När grät du senast:
Några dagar sen när jag tänkte på Crullsan
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa tillbaka Crulle och freke, köpa en bil till sandra, köpa en gitarr och en platta öl till martin, ge mamma och micke en resa. Och en resa för mig och Jonas, och en för oss syskon.
Vill du gifta dig:
Ja nångång!
Vill du ha barn:
Ja men inte än på ett par år
Är du musikalisk?:
.............nä. Men jag tror det när jag är full
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej pappa bor i säffle och mamma i karlskoga
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
Inte ofta

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-05-01 09:06:01

Fin blogg;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela