blashbob

Benjo, Ojneb

Publicerad 2012-04-12 23:46:51 i Life style,

Väldigt dålig uppdatering, ber om ursäkt. Har inte så mycket att skriva tyvärr när man inte har häst längre då denna blogg mest gick ut på att skriva om stallet, Crulle osv.
Men på söndag em ska jag åka iväg och kolla på en 3årig valack! Han står i örebro så det tar bara drygt 40 min dit vilket är väldigt skönt. För både mig och ägaren om jag ska ha honom :) Förhoppningsvis så passar vi, för jag är riktigt trött på att vara hästlös nu. Kommer att stå i samma stall som Julia och det stallet ligger på "rätt" sida av stan för min del vilken kommer bli riktigt skönt! Kommer cykla dit varje dag innan jag får körkort, det är ca 1mil ifrån Jonas, så blir ungefär 2mil om dagen + ridning och annat pyssel på det. Kommer bli så jävla fit till sommaren ;)


Jag och Putte 2008
Putte är Julias nuvarande häst! När jag var medryttare på Putte så ägde en annan honom. Men det är lite kul att se hur han har utvecklats, Julia har gjort ett riktigt fint jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela