blashbob

21 Jump street

Publicerad 2012-04-21 13:39:42 i Life style,

Ikväll blir det bio mys med Jonas. Vi ska se 21 Jump street, tror den kommer vara riktigt bra! Jag som sällan kollar på bio har kollat på bio två gånger bara denna vecka sen två gånger förra veckan. (What is happening to meeee).
Nej men bio är riktigt mysigt faktiskt!

Sitter på sharpman, cheval och hööks hemsida om vad jag tycker Benjo skulle bli fin i. Jag ligger redan uppe i typ 10.000 :( Ehhhheh. Prioritera vore kanske bra?

Jag vill ju ha en brun hoppsadel, har ju en svart nu. Men då måste jag först sälja min hoppsadel jag har nu sen köpa en ny sen köpa massa träns och grejs till det så det matchar. Vilket jag knappast har råd med. Men men, vi får hoppas mina sadlar passar på Benjo så får jag stå ut med två svarta sadlar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela