blashbob

We are the champions

Publicerad 2011-09-12 00:03:23 i Life style,

Jag hittade en lokal tävling som jag nog ska vara med på. Dock så är den lägsta höjden 90cm vilket är lite högt för mig och Crulle, eller tja.. egentligen inte. Vi har ju hoppat 80 på tävling och hon är löshoppad 1.10. Det är mer jag som är lite hopprädd och töntig ;) Men jag har bestämt mig att jag SKA vara med så nu är det massa träning och planering för mig och Crulle! Jag ska vara med i 90 som är en clear round, och känns det bra och vi har utvecklats så ska jag troligtvis vara med i 1m klassen också och det är en A0+A0 klass (Grund + omhoppning). Men det beror heeelt på hur vi är i utvecklingen och hur Crulle känns.

Jag har fixat en planering i photoshop och kommer göra en ny för varje vecka som går.
Nu på Onsdag och Torsdag kommer bästa Annie och hjälper mig lite med hoppningen :) Känner mig verkligen taggad på det här! Ska bli riktigt kul att se hur vi utvecklas. Tävlingen är den 16 Oktober så vi har lite mer än en månad på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela