blashbob

Moves like jagger

Publicerad 2011-09-27 22:01:01 i Life style,

Jävla apskit.. Har troligen fått Njurbäckeninflammation. Suger jävligt hårt, vaknade upp kl 5 imorse av att jag hade så JÄVLA ont. Sen efter det har det bara fortsatt. Har levt på alvedon och vatten idag, och kommer troligen inte få någon sömn inatt heller då alvedonen inte hjälper trots att det är 500mg.

Har varit lagom irriterad på allt idag, skit matten i skolan som "makes no sense" och Britt som är frfjfkifn och är allmänt jobbig. Åkte hem lite tidigare för hade så fruktansvärt ont i njurarna, svängde förbi Maxi på hemvägen och blev ännu mer irriterad på en tant jävel som skulle betala med typ tvåhundra enkronor och att kön var lång och att dom tydligen inte hade personal nog för att öppna en till jävla kassa.

När jag kommer hem så är hundarna bara FÖR jobbiga, typ jaja hej pepsi din glada jävla hund som ska skratta hela tiden trots att man säger åt dig på skarpen när du gjort något, och JA HEJ Wimzi! jag SER att du står där och hoppar och river mig med dina klor och är fruktansvärt jobbigt söt och irriterande när du får dina kines ryck. MEN GÅ FÖR FAN INTE PÅ ANSIKTET PÅ MIG NÄR JAG FÖRSÖKER VILA!?
Shit dessa hundar.. Världens bästa och underbaraste (+ freke) hundar, MEN guuuuuuuuuuuuuuud så irriterande ni kan vara.

Nu är jag bara trött, irriterad, har fuktansvärt ont och känner bara hur jag vill typ, dö.

OCH jag ångrar som inihelvete att jag sålde my precious kamera 50D:n ... skit skit skit


Saknar Sandra som har det mys i Prag.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-28 21:26:37

du måste åka till doktorn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela