blashbob

Be strong

Publicerad 2011-09-03 17:22:03 i Life style,

Igår tränade jag för Lovisa, och det gick äckligt jävla bra :D Vi tränade lite på halter och rida på att rida rätt upp och hålla en rak linje hela tiden. Sen tränade vi lite på galoppen, red mycket på fyrkanten och la lite 15m volter på varje sida, det gick riktigt bra faktiskt. Är mycket nöjd med galoppen faktiskt :)

Idag red jag och Lovisa ut, och jääävlar vilken träningsvärk Crulle hade haha. Red barbacka på hacket, vi skrittade bara och pytte lite trav så att dom kunde sträcka ut lite efter gårdagen :) Sen fick jag en jätte stor spindel på axeln, usch jag hatar spindlar!! Och massa älgflugor va det också :s

Imorgon så ska vi fixa vinterhagarna i stallet inför vintern. Så det kommer bli mycket slit imorgon, ser inte fram emot det haha, har en jäkla träningsvärk i benen från träningen. Men det ska bli skönt när det är klart så slipper man tänka på det.

Nu ska jag iväg och kolla på Micke när han spelar innebandy match. Hadeee! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela