blashbob

When I held ya'

Publicerad 2011-10-29 16:50:58 i Life style,

Ikväll blir det utgång! Sitter nu hemma och förfestar för mig själv, kom precis hem från stan och stallet.
Sitter just nu och lyssnar på Andreas Larsson's låt Kvistar och Palt hahahaa så jävla bäst låt. Har lyssnat på den så mycket nu så att jag kan nästan hela låten utantill.

Ikväll tar jag bussen till Sandra och Rasmus sen drar vi vidare till Statt troligen. Jag har dock ett problem, klädproblem som vanligt.. Gah orkar inteeeee. Att man aldrig kan få gå en dag utan att ha världens klädproblem alltså. Nåväl, nu ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag sen drar jag vidare!


åååååå snyggt hår.
Ge mig. Nu. Bra. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela