blashbob

wait... what

Publicerad 2011-10-22 19:15:49 i Life style,

Gårdagen började med att jag va i skolan sen kom Lovisa och hämtade upp mig och så åkte vi till stallet. Tog bara in Crullet och borstade och gav henne lite kärlek sen gick hon gå ut igen.
Sen åkte jag hem och duschade och förfestade lite för mig själv (haha..) och sen fick jag skjuts av min snälla mami till busstationen där Niclas och Johnathan mötte mig :D Drog till en lägenhet som va... liten. Mitt rum är nästan dubbelt så stort som hans lägenhet va (inkl. hall, toa etc).

Det va en rolig kväll utan en enda "dum tanke". Riktigt skönt att få slappna av lite för en gångs skull. Kvällen slutade med att Johan och Johnathan spydde och Johan däckade, sen försökte jag sova brevid Mr snarkzon Niclas. Gick inte bra kan jag lova! Fick sova i typ 10 min sammanlagt haha. Det resulterade med att jag sov nästan hela dagen idag medans Niclas och Johnathan kollade på nån kass film om Hitler.

Nej ska snart ta och dra mig iväg till hästapållen och pussas lite med henne :3 Sen ska jag ta en lååång dusch och sen kanske jag joinar Sophie, får se hur jag gör, är så jävla trött!


... vadå? jag? näääe...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-23 00:13:00

aha karro kul om du träffat någon! hmm. inte är det dig som dom skriver om,(ha ha) kram.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-23 00:15:19

aha. kul att du träffat någon, inte är det dig som dom skrivit om.(ha ha) kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela