blashbob

Feels like shit

Publicerad 2011-10-03 23:01:22 i Life style,

Känner mig så jävla stendöd.
Allt bara står still, känner mig tom och tankelös.
Hatar när man mår såhär, vet inte vart jag ska ta vägen..

Imorgon är det iallafall studiedag, ska bli riktigt skönt, behöver vara ledig och tänka lite.
Ska träffa Sophie och Sandra imorn, ska fixa in Neptune i TDB och sen ska jag och Sandra åka till stallet för lite häst terapi och syster snack. Har blivit dåligt med det på senaste, både hon och jag har haft fullt upp.

Jag har varken ork eller lust att lägga upp någon bild så ni får nöja er med en tråkig text..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela